Одним з
важливих напрямів діяльності вчителя в загальноосвітній школі є його робота з учнями, які мають особливі
здібності. Вони характеризуються порівняно високим розвитком мислення,
довготривалим запам'ятовуванням навчального матеріалу, добрими навичками самоконтролю
в навчальній діяльності, великою працездатністю та ін. їм притаманна
неординарність, свобода висловлювання думки, багатство уяви, чіткість різних
видів пам'яті, швидкість реакції, вміння піддавати сумніву й науковому
осмисленню певні явища, стереотипи, догми. Це створює сприятливі
морально-психологічні умови для активної навчальної діяльності та збільшення її
обсягу й інтенсивності з тим, щоб навчальне навантаження сприяло розвитку
навчальних можливостей учнів, а не стримувало цей процес через недостатню їх
завантаженість.
Для
вирішення проблеми по роботі з обдарованими учнями, у школі в 2009-2010 н. р.
була створена творча група, до складу якої ввійшли найбільш прогресивні, ініціативні,
готові до нововведень, творчі вчителі школи: заступник директора з
навчально-виховної роботи Козлик Т.О. – керівник творчої групи, члени –
Веселова Раїса Іванівна (вчитель початкових класів, вчитель-методист), Бурмака
Ольга Михайлівна (вчитель української мови і
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.