склад рмл


Одним з важливих напрямів діяльності вчителя в за­гальноосвітній школі є  його робота з учнями, які мають особливі здібності. Вони характеризуються порівняно ви­соким розвитком мислення, довготривалим запам'ято­вуванням навчального матеріалу, добрими навичками са­моконтролю в навчальній діяльності, великою працездат­ністю та ін. їм притаманна неординарність, свобода ви­словлювання думки, багатство уяви, чіткість різних видів пам'яті, швидкість реакції, вміння піддавати сумніву й науковому осмисленню певні явища, стереотипи, догми. Це створює сприятливі морально-психологічні умови для активної навчальної діяльності та збільшення її обсягу й інтенсивності з тим, щоб навчальне навантаження сприяло розвитку навчальних можливостей учнів, а не стримувало цей процес через недостатню їх завантаженість.
Для вирішення проблеми по роботі з обдарованими учнями, у школі в 2009-2010 н. р. була створена творча група, до складу якої ввійшли найбільш прогресивні, ініціативні, готові до нововведень, творчі вчителі школи: заступник директора з навчально-виховної роботи Козлик Т.О. – керівник творчої групи, члени – Веселова Раїса Іванівна (вчитель початкових класів, вчитель-методист), Бурмака Ольга Михайлівна (вчитель української мови і

Немає коментарів: